Ми прагнемо забезпечити вам найкращий сервіс та якісні товари. Якщо з будь-якої причини ви не задоволені покупкою, ви маєте право на повернення або обмін товару згідно з чинним законодавством України.

Загальні положення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.

Умови для повернення або обміну товару належної якості

Повернення або обмін можливі за умови:

  • товар не був у використанні;

  • збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

  • товар у повній комплектації;

  • збережено оригінальну упаковку;

Зверніть увагу, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року, деякі категорії товарів належної якості не підлягають поверненню або обміну.

Щоб виконати повернення зв'яжіться з нами за номером телефону 096 625-12-89 і слідуйте інструкціям менеджера.

Повернення або обмін товару неналежної якості

Якщо ви отримали товар з дефектом або пошкодженням, будь ласка, зв'яжіться з нами протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для оформлення повернення або обміну необхідно:

  1. Повідомити нас про проблему за контактними даними, вказаними на сайті. Або за номером телефону 096 625-12-89.

  2. Надати фото або відео, що підтверджують дефект.

Після отримання та перевірки товару ми здійснимо повернення коштів на банківську карту або обмін на аналогічний товар протягом 7 робочих днів.

Процедура повернення або обміну

  1. Зв'яжіться з нами для узгодження деталей повернення або обміну за номером телефону 096 625-12-89.

  2. Підготуйте товар до відправлення, дотримуючись вищезазначених умов.

  3. Надішліть товар за адресою, яку вам повідомить менеджер.

Вартість доставки при поверненні або обміні товару належної якості оплачується покупцем. У разі повернення або обміну товару неналежної якості витрати на доставку компенсуються продавцем.