Ми прагнемо забезпечити вам найкращий сервіс та якісні товари. Якщо з будь-якої причини ви не задоволені покупкою, ви маєте право на повернення або обмін товару згідно з чинним законодавством України.
Загальні положення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.
Умови для повернення або обміну товару належної якості
Повернення або обмін можливі за умови:
-
товар не був у використанні;
-
збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
-
товар у повній комплектації;
-
збережено оригінальну упаковку;
Зверніть увагу, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року, деякі категорії товарів належної якості не підлягають поверненню або обміну.
Щоб виконати повернення зв'яжіться з нами за номером телефону 096 625-12-89 і слідуйте інструкціям менеджера.
Повернення або обмін товару неналежної якості
Якщо ви отримали товар з дефектом або пошкодженням, будь ласка, зв'яжіться з нами протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для оформлення повернення або обміну необхідно:
-
Повідомити нас про проблему за контактними даними, вказаними на сайті. Або за номером телефону 096 625-12-89.
-
Надати фото або відео, що підтверджують дефект.
Після отримання та перевірки товару ми здійснимо повернення коштів на банківську карту або обмін на аналогічний товар протягом 7 робочих днів.
Процедура повернення або обміну
-
Зв'яжіться з нами для узгодження деталей повернення або обміну за номером телефону 096 625-12-89.
-
Підготуйте товар до відправлення, дотримуючись вищезазначених умов.
-
Надішліть товар за адресою, яку вам повідомить менеджер.
Вартість доставки при поверненні або обміні товару належної якості оплачується покупцем. У разі повернення або обміну товару неналежної якості витрати на доставку компенсуються продавцем.